Herken je dit?
Jij en je collega's lopen over. Je zit tot over je oren in het werk, de afspraken en de ‘to-do’ lijstjes. Ik kan het mij heel goed voorstellen, zeker na de afgelopen paar jaren die wij gehad hebben. Jullie doen jullie werk met volle toewijding, aandacht en liefde. Maar jullie missen mensen. Er moeten nieuwe collega's bij gaan komen. Maar hoe ga je dat doen? Je zet de vacature wel uit, maar het levert niet het gewenste resultaat op. Hoe komt dat?
Arbeidsmarkt communicatie, of employer branding genoemd, ook wel werkgeversmerk, is datgene wat jou interessant en onderscheidend maakt voor je huidige medewerkers én voor potentiële medewerkers, waardoor het ook veel gemakkelijker is om direct de juiste mensen aan te trekken. Dus het gaat zowel om het aantrekken van goede mensen, maar bovenal ook om het behouden en betrekken van je huidige medewerkers.
Je hebt echt nieuwe beeldmateriaal nodig om je verhaal te kunnen delen. Het kost je veel tijd en je vraagt medewerking van je mensen die het ook al zo druk hebben. Maar hoeveel tijd je er ook in stopt: het is het net niet. Hoe zorg je voor foto’s die aanspreken voor een potentiële nieuwe werknemer? Hoe laat je zien hoe blij en trots je bent op je werknemers? Hoe maak je dat voelbaar? De magie van het verhaal mist. En dat is nu net waarmee je de mensen in hun hart raakt, boeit en bindt.
Vind en bind nieuw talent met prachtige beelden voor je employer branding. Deel verhalen van trots, innovaties en gebeurtenissen met je medewerkers. Neem ze mee in het reilen en zeilen van elkaar en je organisatie. Maak ze letterlijk onderdeel van het verhaal met prachtige verhalende fotografie die zij ook buiten het (zorg)bedrijf met anderen willen delen.
Zakelijke fotografie, een beetje anders
Echte, betrokken, krachtige, professionele bedrijfscommunicatie is onmisbaar. Vertel jouw prachtige verhalen, grijp de aandacht en laat het vertrouwen van het publiek en de stakeholders groeien door echte foto's te gebruiken voor al je bedrijfsmarketing- en communicatie. Foto's die het werken binnen de organisatie daadwerkelijk tonen, komen veel natuurlijker over. Zeker bij potentiële klanten, cliënten of medewerkers. Die krijgen dan gelijk een gevoel bij je bedrijf, zelfs al voordat ze bij je binnen zijn!
Zie mij als je privéfotojournalist
Bij een reportage gebruik ik de documentaire aanpak. Met deze aanpak maak ik een fotoverslag in journalistieke stijl van de alledaagse werking van jouw onderneming. Zo kun je aan de (potentiële) klant of potentiële werknemer laten zien hoe de organisatie werkelijk is. Het is een oprechte natuurlijke manier om je bedrijf vast te leggen, waarmee je zorgt voor herkenning en vertrouwen, én verbinding oproept.
Teamwork makes the dream work.
Afhankelijk van mijn hoofdonderwerp en opdracht, is het mijn doel om vanuit verschillende invalshoeken de kracht, de interactie en connectie van het team te laten zien. De waarden, de cultuur, identiteit komen juist door deze manier van fotograferen extra naar voren. Zo ontstaat er een eenheid in beeld, woord (tekst) en daden!
Een compleet communicatieconcept
bied ik aan
Bij mij draait het allemaal om storytelling. Om daarmee jou als marketing & communicatie specialist te ontlasten. Want ik kan mij een voorstelling maken hoe druk je het hebt. Ik wil je dus heel graag helpen met een herkenbaar opMERKelijke compleet marketing communicatie concept! Sterke merken zullen hun publiek willen blijven boeien en binden, niet eenmalig maar ze willen hun verhalen blijven vertellen. Als je meer wilt weten kijk dan in mijn magazine de Sandra: Dé huisfotograaf voor de zorg. En uiteraard kom ik het je heel graag uitleggen en kijken of het dit concept bij jullie vraag aansluit.
Echt is leuker* dan Perfect.
Echt ís Perfect!
* sprekender, mooier, ontroerender, grappiger, treffender ...
Ben je klaar voor foto's die je helpen je bedrijf te versterken?
Het werk gaat altijd door.
Jouw marketing- en communicatie verhalen ook?
Niets is zo belangrijk als continuiteit in je marketing en communicatie. De aandacht krijgen is een, de aandacht vasthouden is twee. Daarvoor wil je aanwezig zijn en blijven met content die je publiek werkelijk boeit en bindt. Alleen zo raak je mensen in hoofd, hart en in hun gedrag.
Maar hoe doe je dat in minimale tijd?
Ik vertel het je graag. De oplossing is simpel en zal je verrassen.
Hoe gaan wij te werk
* al dan niet met wat gedirigeerde aspecten erbij of geposeerde portretten.
Wil je foto's blijven delen aan de buitenwereld die er toe doen?
Hierom wil je dit
Het échte bedrijf, vastgelegd
"De verschillende disciplines weet jij op zijn best te schieten. Ontzettend fijn om met jou samen te werken en op deze manier beeldmateriaal te hebben van het vak wat je zo graag uitoefent. Ik voelde mij zo trots toen ik de beelden zag! Zo zie je jezelf nooit!!"
Corine | Wilhelmina Kinderziekenhuis
"De verschillende disciplines weet jij op zijn best te schieten. Ontzettend fijn om met jou samen te werken en op deze manier beeldmateriaal te hebben van het vak wat je zo graag uitoefent. Ik voelde mij zo trots toen ik de beelden zag! Zo zie je jezelf nooit!!"
Corine | Wilhelmina Kinderziekenhuis
Dit ben ik
Mijn 17 jaar werkervaring maakt dat ik mij thuis voel bij de zakelijke dynamiek, tussen de professionals en de ‘wanneer-wel’ en ‘wanneer-niet’ momenten herken met de serieuze noten en natuurlijk ook de plezier en humor!
Door mijn natuurlijk betrokkenheid en interesse leef ik mij in in jouw vraag en kan ik ervoor zorgen dat in jouw marketing en communicatie ‘beeld’verhalen verteld kunnen worden die ertoe doen en mensen raken, boeien en binden. Ik wil met je samenwerken om een consistent en gevarieerd aanbod aan warme persoonlijke beelden en verhalen voor je website en socials te maken, waarbij je potentiële klant ziet, herkent, voelt en verbindt met wie je bent. Daar heb ik mijn eigen methode voor, zelfs een compleet eigen communicatieconcept! Ik zorg ervoor dat je altijd genoeg te vertellen hebt dat de aandacht waard is.
De kracht van echt, dat is waar ik in geloof. Laat mij je helpen die verhalen te vertellen waar je personeel onwijs trots op kan zijn en waar het vertrouwen van je publiek van gaat groeien.
“Je ‘connect’ met mensen,
je bent gedreven en
je houdt ook van een lolletje.”
M. Wehrmeijer
VP HR
Aan het werk
Nienke (5) is ziek en heeft een hele zeldzame ernstige levensbedreigende aandoening (ROHHADNET), waardoor zij en haar moeder veel tijd doorbrengen in het ziekenhuis. Elke avond slapen ze in de IC van het Wilhelmina Kinderziekenhuis.
Nienke's moeder vertelt mij dat "wanneer je vaak in het ziekenhuis bent wordt het door de omstandigheden een deel van je leven. Je gaat een bijzondere band opbouwen met de mensen die daar werken, van verpleegkundige, pedagogische medewerkers, schoonmakers tot aan de koffiemeneer die net altijd je beker iets voller inschenkt."
"Als hulpverlener mag je naast kinderen en gezinnen staan op de meest kwetsbare momenten in hun leven. Dat is soms heel intensief, én het is heel bijzonder en dankbaar. Soms verlang ik ernaar om mijn ervaringen te delen, maar dat is niet altijd mogelijk. Het is iets dat je gewoon moet ervaren. De foto's van Sandra maken het mogelijk om dit stukje van mijn werk te delen, natuurlijk met toestemming van ouders.
Dat geldt soms ook voor kinderen en ouders. Zij kunnen lang niet altijd aan hun vrienden en familie uitleggen waar ze doorheen gaan. De foto's van Sandra kunnen daarbij helpen, omdat het iets laat zien van die ervaring. Dat kan heel waardevol zijn.
Daarnaast worden gezinnen soms zo geleefd door de gevolgen van de behandeling of ziekte van het kind, dat ze vergeten om herinneringen vast te leggen. Dan komt iemand als Sandra als geroepen. De foto's kunnen heel belangrijk worden voor de verwerking van kinderen en gezinnen.
Sandra weet de magie van het moment vast te leggen, zonder het te verstoren. Daarnaast neemt ze tijd om een gezin te leren kennen, waardoor het contact heel persoonlijk en afgestemd aanvoelt. Het resultaat is prachtig. De foto's geven je het gevoel alsof je er een bij bent."
- Amy, medisch pedagogisch zorgverlener
Wil je foto's delen aan de buitenwereld die er toe doen? Boek bij mij een reportage.
Brand in a Day reportage
Het échte bedrijf vastgelegd
Toffe reacties
Mijn fantastische klanten leggen zelf uit hoe ze bij mij terecht kwamen, waar ze van te voren twijfels over hadden, waarom ze voor mij kozen, en wat ze de grootste waarde hebben gevonden.
Zet de filmpjes vooral op HD
Brand Storytelling pakketten
Ik lever de beelden en jij gebruikt ze zolang als jij wilt.
Voor elk bedrijf, onderneming, stichting, MKB, voor elke ondernemer of je nu starter bent of expert: een professionele goed gevulde beeldbank is essentieel. Zorg voor een consistent en helder beeld zodat je vertrouwen en herkenning opbouwt! Je kunt starten onder het Storytelling Branding concept met het Sterke Start(er) pakket voor een sterke start met je website & socials. Of kiezen voor de Professional, of het Expert pakket waarbij je daarna een mooie gevulde beeldbank hebt. Of kies voor het abonnement. Je ontvangt uit één fotosessie genoeg social media-afbeeldingen zodat je volledig aanwezig kunt zijn bij je familie en vrienden zonder je zorgen te maken over LinkedIn-en, Instagrammen of andere socials.
Of je kunt kiezen voor het GEEN GEDOE! - concept. Met The Whole Brandstory+ abonnement e/o andere pakketten zorg ik ervoor dat je een mooi gevulde beeldbank en indien gewenst verhalen hebt die je overal kunt inzetten. En je mag de foto's ook zo lang als je wilt gebruiken en voor alles je wilt gebruiken - het gebruikersrecht is dan volledig afgekocht! Vraag mijn informatiebrochure aan om goed geïnformeerd een keuze te kunnen maken.
STERKE START(ER)
Een sterke start met je website & socials!
750,-
- Live (videobel) start / kennismakingsgesprek: 1/2 uur.
- Beeldbank 20 foto’s.
- 1 uur fotografie op locatie.
In totaal 8-16u werktijd
INCLUSIEF:
- VOORBEREIDING:
- Live startgesprek: kennismaking en strategie bespreken.
- Vragenlijsten ter optimale voorbereiding voor de sessie.
- (Voorbereidings- & Plannings)gesprekken (bv via Skype of Zoom).
- KLEDING: Geen limiet aangaande kledingwissels (indien van toepassing).
- FOTO'S: Selectie van de foto's komen in een online galerij waaruit je kunt kiezen. Vervolgens worden de geselecteerde foto’s professioneel bewerkt. De beelden worden digitaal aangeleverd in hoge resolutie en lage resolutie (1200px, 72dpi).
- LICENTIE: Ik lever mijn beelden en jij gebruikt ze zolang als jij wilt.*
- BONUS: Voor foto's op je website kun je bij mij aangeven welke foto's je nodig hebt en de afmetingen/verhouding in pixels, dan zal ik deze graag aan je opleveren zonder extra kosten. Ga nooit in een jpg snijden!
EXTRA BIJBESTELLEN:
- Natuurlijk kun je extra foto's bijbestellen voor je beeldbank!
Per stuk: 50,- | Pakketten: 10 voor 350,- | 20 voor 475,- | 40 voor 600,-
- Maar OOK! En hoe tof is dit! Een prachtige slideshow met de meest sprekende foto's. Dit kan je dan op je website gebruiken, op je socials, overal ...!
Garantie
Ik garandeer je dat wanneer je de foto's ziet dat je iets bij de foto's zult voelen, nl. blij, ontroerd, enthousiast, een 'wauw' gevoel ... en dat je je trots wilt delen met de buitenwereld!
Vanuit archief bestellen voor website of social gebruik:
Per stuk va: 85,- | Meer info
Heb je net even andere wensen of vragen laat het mij gerust weten.
Vraag de informatiebrochure hieronder aan voor de rest van de pakketten.
Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW, reis (km)- en parkeerkosten, reistijdtarief voor opdrachten met een enkele rit langer dan 1u (€ 55 per uur - eerste uur voor mijn rekening) en overnachtingskosten voor opdrachten met reistijd rond of langer dan 2u.
*Uitgesloten zijn grote oppervlakten, regionale/landelijke/internationale reclame campagnes zoals billboards, bushok, TV reclamespots, advertenties in kranten of tijdschriften etc of voor gebruik in boeken. Gebruikersrecht kan helemaal afgekocht worden met 35% toeslag op totaaltarief. Geen gedoe dus = het ‘all-inclusive’ GEEN GEDOE-concept! Hét waanzinnige complete branding communicatieconcept.
Je mag de foto’s niet doorgeven of doorverkopen. Derde partijen kunnen bij mij offerte opvragen.
Ga voor licentie voor commercieel gebruik naar deze link: Licentie voor commercieel gebruik
.
Sandra is een award winning documentair familiefotograaf. Ze is gespecialiseerd in het vastleggen van het alledaagse momenten met alle emoties die daarbij gepaard gaan zodat ze een blijvende herinnering voor je vormen. "Het echte leven, vastgelegd. Want echt ís perfect", is haar motto.
Sandra's Day in the Life fotoalbums zijn een echt geschenk voor jezelf en je dierbaren. Een tastbare herinnering, voor nu en later.
Zij is ook de fotograaf voor Stichting Hartekind en heeft al tientallen gezinnen met kinderen met hartproblemen gefotografeerd door heel Nederland voor haar Project Hartekind. Zij hoopt met de emoties die haar foto's oproepen mensen in hun hart te raken om geld te doneren voor meer onderzoek naar hartafwijkingen, zodat de overlevingskansen en de kwaliteit van het leven van deze Hartekinderen verbetert.
Volg mij op social media
Sandra is een award winning documentair familiefotograaf. Ze is gespecialiseerd in het vastleggen van het alledaagse momenten met alle emoties die daarbij gepaard gaan zodat ze een blijvende herinnering voor je vormen. "Het echte leven, vastgelegd. Want echt ís perfect", is haar motto.
Sandra's Day in the Life fotoalbums zijn een echt geschenk voor jezelf en je dierbaren. Een tastbare herinnering, voor nu en later.
Zij is ook de fotograaf voor Stichting Hartekind en heeft al tientallen gezinnen met kinderen met hartproblemen gefotografeerd door heel Nederland voor haar Project Hartekind. Zij hoopt met de emoties die haar foto's oproepen mensen in hun hart te raken om geld te doneren voor meer onderzoek naar hartafwijkingen, zodat de overlevingskansen en de kwaliteit van het leven van deze Hartekinderen verbetert.
Volg mij op social media